27 Şubat 2014 Perşembe






















Hayalleriniz var ama bu hayalleri gerçekleştirecek kazancınız mı yok? 28 Şubat’a kadar 5TL’ye kayıt olun! Böylece siz de dünyadaki milyonlarca başarılı Oriflame Danışmanı gibi Oriflame Fırsatları ile tanışın!
Oriflame Danışmanı olarak;.
Yüksek kaliteli kozmetik ürünleri ile Para Kazanın
. Doğadan esinlenen kozmetik ürünlerini makul fiyatlara alarak Harika Görünün
. Dünyanın egzotik yerlerine seyahat ederek ve yeni arkadaşlıklar kurarak Eğlenin
Oriflame Danışmanı olduktan sonra aşk dolu bir başlangıcın ilk adımlarını atın! Şubat ayına özel ”Hoşgeldiniz Programı”teklifi ile Oriflame fırsatları kalbinizi çalsın!





1. ADIM
Şubat’ta kayıt olup 100BP sipariş verin, Mart’taki BP’li siparişinizle birlikte Muse EdT ve Maxi Lash 3D Maskara Setini sadece 10,99TL’ye alın!























Set Kodu : 728081






2. ADIM
1. Adıma girdikten sonra Mart’ta 100BP sipariş verin, Nisan’daki BP’li siparişinizle birlikte Optimals Cilt Bakım Setini sadece 10,99TL’ye alın!



















Set Kodu : 728082





3. ADIM
2. Adıma girdikten sonra Nisan’da 100BP sipariş verin, Mayıs’taki BP’li siparişinizle birlikte Elvie Seti sadece 10,99TL’ye alın!





















Set Kodu : 728083

HOŞGELDİNİZ PROGRAMI KOŞULLARI
Hoşgeldiniz Programı 3 adımdan oluşur, 1. Adım, 2. Adım ve 3. Adım.
• 1. Adım’a katılabilmek için, Şubat’ta en az 100BP sipariş verilmelidir. 1. Adım Muse EdT ve Maxi Lash 3D Maskara Seti Mart’taki BP’li siparişine eklenecektir.
• Danışman 2. Adım’a katılabilmek için Mart’ta 100BP sipariş vermelidir. 2. Adım İndirimli Ürün Seti Nisan’daki BP’li siparişine eklenecektir.
• Danışman 3. Adım’a katılabilmek için Nisan’da 100BP sipariş vermelidir. 3. Adım İndirimli Ürün Seti Mayıs’daki BP’li siparişine eklenecektir.
• Hoşgeldiniz Programı adımlarından birinin koşullarını yerine getirmeyen Danışmanlar sonraki adımlara katılamazlar.
• Bir Adımın 100BP koşulunu yerine getirmiş olmasına rağmen indirimli ürün setini almayı tercih etmemiş bir Danışman sonraki adımlara devam edebilir.
• Hoşgeldiniz Programı her adımından sadece bir kez yararlanılabilir.
• İndirimli Ürün Setini almak istemiyorsanız lütfen sipariş formunda belirtiniz veya internet sipariş ekranında ilgili ürün kodunu siliniz.
• İndirimli Ürün Setlerinin içeriği zaman zaman değişiklik gösterebilir, Danışmanlarımız sadece kayıt olduğu dönem için duyurulmuş olan program ürünlerinden faydalanabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder